Seguidores

lunes, 3 de febrero de 2014

Doble convocatoria

Us convidem a dues convocatòries pel proper divendres 7 de febrer i el dissabte 8 de febrer, si us plau difoneu tot el que podreu.



Divendres 7 de febrer, Veganizzimo


19:00 h, INAUGURACIÓ de l´expossició de dibuixos originals a tinta fets per l´artivista Xavier Bayle. Els guanys devinguts de la venda seràn destinats al P.A.C.M.A., en la lluita pels animals no humans.

20:00 Xerrada "BIENESTARISMO VERSUS DERECHOS ANIMALES"

¿Qué són los derechos animales?, ¿cuáles són sus fundamentos y en qué se diferencian o similan con los derechos humanos?. ¿Qué función cumple el bienestarismo y en qué consiste exactamente el maltrato animal?. Un análisis comprensible de la ética, la filosofía, la política económica y la cultura entorno al concepto de derechos animales y liberación animal dirigido tanto a gente iniciada en el tema como a expertas.

Veganizzimo, C/ Begur 23, Metro L5 Badal i L1 Mercat Nou,  Barcelona


Dissabte 8 de febrer, Ateneu Rosa de Foc

20:00 h. Xerrada "ANARCOVEGANISMO, MÁS ALLÁ DE LA LUCHA DE CLASES", por Xavier Bayle


Las bases éticas y políticas del anarquismo de todos los tiempos -pero muy especialmente el de los tiempos actuales-, tienen una gran proximidad a la idea del respeto a las individuas, independientemente de su especie. La tolerancia es absurda, porque lo que cuenta es el respeto.



Després de la xerrada començarem la 8ena edició de la Jam session de poesía compromessa VOCES CONTRA LA BARBARIE / VEUS CONTRA LA BARBÀRIE. Comtarem amb la participació de BIO-LENTOS i Xavier Bayle, pero convidem vivament a la participació oberta,llegint o declamant els vostres poemes o d´altres autores, cantar, cridar, grinyolar, ex-pre-ssar-se contra tota mena de discriminació, sigui de gènere, d´especie, de raça, de clase, d´orientació sexual.... Lírica de denúncia per un món realment nou.



Ateneu Rosa de Foc (Gràcia)   C/ Robí 5 (cantonada Topazi)   Metro L3 Fontana, L4 Joanic, Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario